Compliment, tip of klacht?
Natuurlijk willen we graag dat u tevreden bent. Maar ook als dat niet zo is, of u ideeën heeft over wat beter kan, horen we dit graag. Zo leren we hoe wij onze zorg en dienstverlening verder kunnen verbeteren.
Compliment?
Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen we!
U kunt uw compliment sturen naar info@hetparkhuis.nl. Als u hierbij aangeeft voor welke medewerker of team uw compliment bedoeld is, kunnen wij ervoor zorgen dat uw compliment bij de juiste persoon of afdeling terecht komt.
Ook kunt u uw positieve (of negatieve) ervaringen met het Parkhuis melden op de website van Zorgkaartnederland.nl.
Wilt u uw beoordeling geven? Klik dan hier.
Heeft u een tip voor onze dienstverlening?
Het Parkhuis staat voor persoonsgerichte zorg en goede dienstverlening. Wij staan open voor ideeën over hoe wij onze zorg- en dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Daarom nodigen wij u uit uw tips met ons te delen. Mail uw verbetersuggesties naar: info@hetparkhuis.nl. Dan zorgen wij dat uw tip bij de juiste persoon terecht komt.
Niet tevreden? Meld uw klacht!
We willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kunnen zaken niet goed gaan, of anders lopen dan u had verwacht. Wij waarderen het wanneer u dit bespreekt met de medewerkers, uw contactpersoon binnen het zorgteam, of de zorgmanager. We kunnen dan samen met u naar een oplossing zoeken.
Komen we er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. De verschillende manieren waarop u een klacht kenbaar kunt maken staan hieronder beschreven. Indien u niet zelf in staat bent om de klacht in te dienen, is het ook mogelijk dat u iemand anders dit namens u laat doen.